חבר המועצה מגיב: "את הגידול של בעלזא נראה בקלפי"

המהדורה המרכזית No Comments on חבר המועצה מגיב: "את הגידול של בעלזא נראה בקלפי"

ישעיה וייסמן, נציג בעלזא במועצת העיר בית שמש, חושף לאבי מימרן ב'קול חי': "במהלך הקיץ פנינו לש"ס מספר פעמים והם הצהירו שהם לא יעמידו מועמד לראשות העיר בית שמש. לדבריהם אין להם זכרונות טובים ממועמד שלהם. לכן פנינו לדגל, רק לאחר מכן החליטו בש"ס שהם כן מציגים מועמד משלהם"

צילום: גרובייס הפקות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישעיה וייסמן, נציג חסידות בעלזא במועצת העיר בית שמש, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לתמיכת החסידות במועמדותו של שמואל גרינברג, נציג דגל התורה: "נכנסנו אתמול לאדמו"ר מבעלזא שמסר את תמיכתו במועמד שמואל גרינברג, הוא הקדיש הרבה זמן והראה כמה זה חשוב לו".

וייסמן חשף כי: "במהלך הקיץ פנינו לש"ס מספר פעמים והם הצהירו שהם לא יעמידו מועמד לראשות העיר בבית שמש. לכן פנינו למועמד דגל, רק לאחר מכן החליטו בש"ס שהם כן מציגים מועמד משלהם".

לדבריו: "יש לנו עוד חודש לעבוד ויש לנו את כל הסיכויים לנצח. אין ספק שנצטרך לעבוד קשה ע"מ ליצור חיבורים נוספים. הגוש שלנו מונה 80 קהילות בעיר, כל אחד יכול להפריח מספרים אבל בסופו של דבר הנתונים לטובתינו. היה שיקול אולי לרוץ בנפרד למועצה וכך להוציא יותר אנשים מביתם, בסוף הוחלט כן לרוץ יחד ועדיין עם זה לא להניח לשאננות. את הגידול של בעלזא ודגל בשנים האחרונות נראה בקלפי".

האזינו



0 תגובות